Playlist

30 Aralık 2015 Çarşamba

HOŞ GELDİN 2016


Hoş Geldin 2️0️16️ ☃🌠💰🎉🎀💕

Zaman geçtikçe ve yaşı ilerledikçe insanın beklentileri de o oranda değişmeye başlıyor.
Küçükken büyümeyi heyecanla beklerdim. Yıllar hızlıca geçsin isterdim. Yaş 18 olsun ehliyetimi alayım diye gün sayardım. Küçükken hiç geçmeyen zaman şimdi olması gerektiğinden çok daha hızlı geçiyor... 


Neyse ki O günler tahmin etiğimden çabuk geldi, bir anda büyüyüverdim oysa ben böyle hayal etmemiş,

Böyle beklememiştim.
Bence yavaş yavaş olmalıydı her şey, sorumluluklar küçük küçük gelmeliydi ilk önce,
Acı az az değmeliydi...
Büyüklükten, çocukluktan nasibini bir tek mutluluk almalıydı ancak...
Ama dedim ya öyle olmadı, yollar birden çoğaldı, geceler aniden uzadı...

Hayattan hiç bir şey beklememeyi ben böyle öğrendim. Ne beklersen, Ne istersen tam tersi olurdu hayatta, zamanın ulaşılmaz hızına, yaşamın karşı konulamaz öfkesine ve gücüne biz küçük yaratıkların yapabileceği hiç bir şey yoktu. Herkes zamanla her şeye alışır, herkes zamanla her şeyi yapardı...
O yüzden hayat gibi insanlardan da çok şey beklememeliydik belkide,
Esas olanın kendimiz olduğunu atlamamalıydık...

Şimdiki aklım olsaydı sevdiklerime farklı davranırdım..
İnsanlardan beklentilerimi azaltırdım.
Sevdiğim insanla birlikte yürüyüşümüzün, sadece gönüllü olmasını isterdim…
Çıkarsız saf bir sevgiyle.. 


Ölünceye kadar bizimle kalacak tek varlık kendimiziz…
İşte bu nedenle önce mutlu edilmesi, anlaşılıp çözümlenmesi, geliştirilmesi gereken 
tek varlık içimizdeki benlik…
Güçlü olabilmek için yalnız olduğumuz gerçeğini algılamak gerek…
En önemlisi bizimle yürüyen insanların bir gün gidebileceğini unutmadan sarılmak gerek hayata...
Ama kaldıkları her gün için onlara teşekkür etmeyi ve mutlu olmayı ihmal etmeden yaşamalıyız…

2016'ya büyük beklentiler, büyük mutlulukları sığdırmayın hayat akarken sadece bugün yaşayacağınızı ve sadece bugün için mutlu olmanız gerektiğini asla göz ardı etmeyin.. Yeni yıl için mutlaka yapmak istediklerinizi bir kağıda yazın. Bu şekilde yıl içerisinde istediklerinizi kargaşa yoğunluk içerisinde unutmadan yaşayabilirsiniz. Bol bol kitap okuyun, dışarı çıkın spor yapın, nefes alın, sevdiklerinize vakit ayırın. Tek başınıza mutlaka bir film izleyin tüm duyguları içinizde özgürce yaşayın.. Gereksiz kimsenin sorununu dinlemeyin, hayatınızda zamanınız çok değerli değersiz insanları hayatınızdan çıkarmaya özen gösterin.. Kısacası Hayatı yaşayın sevgili okuyucularım :)

Her mutsuzluğunuzda, Nazım Hikmet'in o meşhur şiirini okuyun, "Hayatı Iskalama Lüksün Yok Senin" 

Ve son olarak mutlaka,Her daim gülümseyin o zaman her şeyin yolunda gideceğini göreceksiniz :)) 

Sağlıklı, Bol Kazançlı ve Mutlu Yıllar Herkese 💕💕💕 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder