Playlist

16 Aralık 2015 Çarşamba

İlk Blog Yazısı, ilk Heyecan...




Merhaba Blogger okuyucuları,

Bloguma Hoş geldiniz ve iyi ki geldiniz. Ne demiş; N.Whitehead "Bir kadının 'Memnun oldum' dediği tek yer, Tanışma Faslıdır. o zaman bende tanıştığımıza MEMNUN OLDUM :)

Sizlerinde bildiği gibi artık blog açmayan 3-5 kişi kalmışken bende düşündüm neden deneyimlerimi fikirlerimi, sağlıklı yaşam üzerine verdiğim çabaları, Moda için takip ettiğim yeni konseptler yarattığım fikirlerimi ve seyahatlerimi yazmıyorum. Dışarıda ucuz ve kaliteli yemek yerlerini araştırırken çektiğim zahmetleri bir başkası çekmesin diye bütün bildiklerimi bu blog'a aktarmayı planlıyorum.

Öncelikle kendimden bahsedeyim. Kimdir bu Simay, bir sen eksiktin sende geldin tam şenlik oldu dediğinizi duyar gibiyim :) Kanbersiz düğün olur mu yaw diyerek bugün ilk yazımı yazmaya ve kendimi tanıtmaya karar verdim. Koyu bir Galatasaray taraftarı olan maçları izlemeyi seven ama PS'de Need for speed oynamayı tercih eden aynı zamanda modayı yakından takip eden bir 90'lar çocuğuyum :)
Arkadaş cinsiyetimiz kadın diye sadece dizi ve bugün ne giysem izleyecek değiliz yaa :)

Ne demiştim 90'ların çocuğu olarak birçoğunuz gibi benimde bilgisayar ile tanışmam ortaokul - lise zamanlarıma denk geliyor. Teknolojiye inanılmaz yakından ilgi duyuyorum. Üniversiteyi Bilgisayar üzerine okudum. Sonra baktım teknoloji iyi güzel ama çok fazla erkek var bu sektörde ne yapabilirim derken iletişim yönümün de kuvvetli olması sebebiyle kendime bu yönde bir iş bulmaya karar verdim ve işimden istifa ettim. Şimdi büyük bir IT sektöründe Marketing departmanında çalışıyorum. Moda, Fotoğrafçılık, Spor, Yemek, Seyahat en çok ilgi duyduğum alanlar haline geldi.
Foursquare'de beni bulup takip etmenizi öneririm. Saçma sapan değil düzgün ve kaliteli yorumlar yapmayı seviyorum. Yeni yerler görmeye bayılıyorum.

İşte bütün bu deneyimlerimi buraya yazmaya karar verdim. Bilgi paylaşıldıkça büyür diyerek yazılarımda kendinize ait ya da işinize yarayacak şeyler bulabilmeniz dileğiyle..

Keyifli okumalar,


Twitter Hesabım: https://twitter.com/rookiejuno

Foursquare: https://tr.foursquare.com/rookiejuno


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder